mandag den 3. december 2007

Lige et par (1, 2, 6, 7, 8 og 9) ting + 1 bog

Bare for en ordens skyld - da jeg ser, at man formodes at dokumentere på sin blog, at man stadig hænger på - og nu da jeg fandt mit indlæg om at ting 3,4 og 5 er klaret: ja, ja og ja, jeg har været rundt om 1,2,6, 7 og 8 - og det kunne se ud som om jeg muligvis klarer skærene i denne uge også.

Nu har jeg så også et bibliotek på Library Thing (det virker da ikke særlig "funktionelt", gør det??!) bestående af James Ellroy's Sorte Dahlia - 1. bind i Los Angeles-kvartetten. Den kan I roligt læse, hvis I kan lide en god politikrimi, som ikke bare er hårdkogt. Pennen flyder let for Ellroy, og der er gode historier og personbeskrivelser at hente her. Så nu er der også en slags anmeldelse på min blog...

Ingen kommentarer: